Bu defa Levi's markası kadın tüketicilerini hedefleyerek reklam kampanyası hazırladı. Wieden+Kennedy ajansının hazırladığı reklam kampanyasının teması “bütün popolar eşit yaratılmadı” oldu. Wieden+Kennedy reklam ajansına göre, Levi's reklam kampanyasının sloganı “bütün bedenler çekicidir” mesajını iletecek. Reklam kampanyasının basına yönelik olanında, popo kıvrımları farklı 3 kadın yer almaktadır. Ayrıca bu kampanyayla kadınlara “uyacağımız pantolonları değil, bize uyan pantolonları bulmalıyız” demektedir.

Levi's markası, bu tip ürünlerin üretiminden önce dünya çapında bir araştırma yaparak, altmış binden fazla kadın vücudunu incelemiş ve bu sonuçları elde ederek üretimini yapmış. Markanın yeni ürün tasarımları üç evrensel tipe göre tasarlanmış.

Levi's markası ürünü ortaya çıkaran araştırmaları yaparken, kadınların yüzde 54'ünün kendilerine uygun pantolonu bulabilmek adına, on modeli denediklerini saptadı. Buna rağmen, kadınların yüzde 87'sinin hala aldıkları pantolonlardan memnun olmadıklarını, daha iyi uyacak bir pantolon istedikleri sonucunu elde etmiş. Aynı araştırma sonuçları, kadınların yüzde 67'sinin bugünkü ürünlerin ideal kadın bedenine göre, yüzde 28 gibi düşük bir bölümü ise ürünlerin bedenlerine uygun şekilde tasarlandığını düşünmektedir.

Markanın reklam kampanyası, online, basın ile merkez dışı medya için hazırlanmış ve Los Angeles, New York'ta uygulanacak

Arşiv

Etiketler