Leo PR, 19 yıldan bu yana Orta ve Doğu Avrupa'da doğrudan pazarlama alanında faaliyet gösteren Studio Moderna'yı müşteri portföyü arasına kattı.

1992 yılında Slovenya'da kurulan, 2006 yılında da Türkiye pazarına giren Studio Moderna, 21 ülkede faaliyet gösteriyor. Topshop, Dormeo, Kosmodisk, Delimano gibi markaları bünyesinde barındıran şirket televizyondan doğrudan satış, telemarketing, telefon ve internet satışı, katalog dağıtımı, doğrudan pazarlama, internetten pazarlama, mağazalarda sıcak satış, pazar araştırması gibi pek çok pazarlama kampanyası gerçekleştiriyor.

Studio Moderna Leo PR'dan stratejik iletişim danışmanlığı, pazarlama iletişimi, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, etkinlik yönetimi hizmetleri alacak. Leo PR müşteri portföyünde ABank, Alvimedica, Amerikan Hastanesi, Bireysel Emeklilik Sistemi, Doğadan, Dünya Altın Konseyi, Dyson, Easytrans24, EL-Bİ Elektrik, Gigaset, HTC, NBA, Nintendo, Tema, Universal Channel, Western Union, Wines of Turkey yer alıyor.

Arşiv

Etiketler