120 yaşındaki Amerikan Jean Markası Lee® yeni reklam kampanyasını Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) bölgesinde başlattı. Basılı mecralar, açık hava, dijital platformlar ve mağaza uygulamaları ile lanse edilecek olan kampanya 2011 yılı içinde üç aşamada gerçekleştirilecek. Ayrıca Avrupa'da Mayıs – Eylül ayları arasında birçok etkinlik düzenlenecek.

Lee® “A Lee Don't Lie” kampanyası ile doğruluğun ve açıklığın zamanının geldiğini vurgulamayı amaçlıyor. Marka yeni reklam kampanyası ile aynı zamanda da 120 yıllık tarihi boyunca öğrendiği ‘Kendileri gibi olmaya devam edenler her zaman doğru kalır' dersinin de altını çizmeyi amaçlıyor.

Reklam kampanyasının fotoğrafları kendine has fotoğraf anlayışı ile tanınan Terry Richardson tarafından çekildi. Kampanyada üç farklı görsel kullanılıyor.

“A Lee is Washed With Your Sweat”, “A Lee Never Ages” ve model Riley Keough'un yer aldığı “A Lee is You”.

Lee® İlkbahar / Yaz 2011 reklam kampanyasında denim pazarındaki otoritesini yansıtmayı hedefleyen fotoğraflar kullanıyor. Görsellerde, giysilerin kişiliklerle birleştiği ve vazgeçilmez bir niteliğe sahip oldukları mesajının aktarılması hedeflenmiş. Herhangi bir endişe taşımadan moda sektörüne yön verme iddiasındaki marka, “double denim look” olarak adlandırılan bütün jean giysilerin birlikte kullanılması akımını da başlatıyor.

Arşiv

Etiketler