Demsa, Fransızların lüks mağazalar zinciri Lafayatte'i Türkiye'de açmak için ön anlaşma imzaladı. Demet Sabancı Çetindoğan ve Cengiz Çetindoğan'ın sahibi olduğu Demsa, daha önce Harvey Nichols mağazalarıyla ünlü modacıların tasarımlarından oluşan lüks ürünleri, Türk müşterilerin ayağına getirmişti. Grup, kendi markası olan Brandroom'un yanısıra Harvey Nichols ve Lafayette mağazalar zinciri ile lüks tüketimde bir numara olmayı hedefliyor.

Demsa Group Lüks Markalar Genel Müdürü Nur Akgerman, 5 yılda iki kat büyüdüklerini kendi sektörlerinde en tepede olmayı hedeflediklerini belirtti. Akgerman, “2011 yılı sonunda 102 mağaza ile 40 bin metrekareye ulaştık. Beş yıl sonra 2 bin çalışana ve 80 bin metrekare satış alanına çıkacağız. 50 kadar mağaza da ilave olacak. Üç kanaldan büyüyerek, Türkiye'nin en büyüğü olacağız. Uluslararası departmant store'lar kanalıyla büyüyeceğiz. Harvey Nichols'tan sonra Lafayatte'i markalarımız arasına aldık. Kendi yarattığımız Brandroom ile Harvey Nichols ve Lafayette açamadığımız noktalara gireceğiz. Şu anda 11 olan Michael Kors, D&G gibi mono brand mağaza sayısını artıracağız. 2012'de 15 yeni mağaza açacağız” dedi.

Akgerman, İstanbul ve Ankara'da mağazası bulunan Harvey Nichols'lardan iki yıl içinde Antalya ve İzmir'de de açmayı planladıklarını söyledi.

Demsa, Fransız Galeries Lafayette'in İlk mağazasını 2013 yılında Anadolu yakasında yeni açılacak bir alışveriş merkezinde faaliyete sokmayı hedefliyor.

Arşiv

Etiketler