Uzun Çalışmalar sonucunda firmanızı tanıtan web sayfanız sonunda hazır. Bundan sonra size fayda sağlayacak, marka değerinizi yükseltecek, satışlarınızı arttıracak faaliyetlere ve çalışmalara başlama zamanınız geldi. Eğer hedef kitlenize sitenizi tanıtamazsanız web siteniz büyük bir ormanda kimsenin ne bildiği ne de duyduğu bir ağaca benzer. Ancak şanslısınız ki, internet reklamcılığı şimdiye kadarki pazarlama teknikleri ve diğer mecralardaki reklam ücretlerininden çok daha az bir maliyetle, sizlerin milyonlarca kişiye ulaşmanıza yardımcı oluyor. Başlangıçta yapmanız gereken küçük bir bütçe belirlemek.

Ancak büyük çaplı bir reklam yapmak için yeterli miktarda bütçeniz olmayabilir. On-line reklam seçeneklerinden çok ucuz alternatifler bulabilirsiniz. Ama ilk işiniz oluşturacağınız reklam kampanyasının sınırlarını belirlemek olmalıdır. Sattığınız ürünü tamamlayan ürünler ile ilgili kısa bir araştırma yapın ve bu ürünleri satan sitelerden reklam almayı düşünün.

Demografik çeşitlilik olarak yelpazeniz çok genişse, internet sizin için doğru yer ve ilk işiniz ilginç bir web sayfası yapmak olmalıdır. En popüler 3 reklam tekniğini değerlendirmek gerekirse. Eğer reklam bütçeniz çok düşükse veya yok ise link değişimi sizin için idealdir. Sizin ürününüzün tamamlayıcısı olan web siteleri ile link değişimi sağlayın.

Eğer geniş pazarlara ulaşmak istiyor iseniz. Eğer reklama ayıracak bütçeniz yok ise veya limitli ise, karşılıklı link değişimleri sizin için başlangıçta sitenizin tanınması için iyi olabilir. Sizin ürününüzün tamamlayıcısı olan ürünleri satan kişileri bulun ve onun sitesinin bağlantısını reklam olarak alma karşılığında kendi sitenizin adresini reklam olarak vermeyi önerin. Eğer bu işe daha yeni başladıysanız ve siteniz yeterli miktarda trafiğe sahip değilse, bire bir reklamı alamayabilirs bir seçenek olabilir. Bu sebeple, bazı imtiyazlar veya tavizler vermeye hazırlıklı olun, en azından siteniz kayda değer bir trafiiğe erişinceye kadar. Söylemek gerekir ki, çoğu firma daha fazla genişleme ve büyüme ihtimaline sırt çevirmez. Bu yüzden siteniz ile bağlantı değişimi yapmak isteyecek en azından birkaç kişi bulabilirsiniz.

Gazete reklamcılığı belirli bir grup insana ulaşmak için başlangıç olarak mükemmel bir yoldur. Örneğin; sağlık ürünleri satıyorsanız, gazeteye sağlık önerileri ve ipuçları öneren bir reklam verebilirsiniz. Gazete reklamları belrili bir kitleye sahip olduğu için, bu yöntem biraz pahalı olabilir. Ancak eğer bütçeniz gazete reklamı için elverişli ise, gazete reklamı vermek her zaman güzel bir başlangıç olur. Google Adwords gibi Bütçeli reklamcılık ise sizin anahtar kelime seçimine izin verir, ne kadar bütçe kullanmak istediğinize bir limit koyar ve bu limite erişinceye kadar sitenizin reklamı tıklama başı maliyet sisteni ile yayınlanır. bu yöntem kampanyanızı başarıya ulaştırmak için kullanışlı bir yöntemdir ve birçok küçük işletme sahibi için markalarını tanıtmak için internetin sunduğu en iyi pazarlama yöntemlerinden birisidir. Bu tekniklerden birini kullandıktan sonra, eğer bütçeniz izin verirse; daha popüler haber servislerine, internet tabanlı e-mail sağlayıcılarına ve nüfusun büyük bir kısmına erişebilmiş sitelere yönelin. Biraz pahalı bir yol olmasına rağmen, size milyonlarca potansiyel yeni müşteri olarak geri döner. Hangi yolu kullanmayı seçerseniz seçin, yaratıcılığınız yani reklamınız üstüne düşünün. Sadece sitenizi tanıtan bir yazı veya tamamen görsel-reklam kampanyası olsa da, yaratıcılık reklamcılık girişimizi geliştirebilir veya bitirebilir. Reklam kampanyanızda birkaç farklı varyasyon deneyip takip edin ve hangisinin en iyisi olduğunu görün  

Arşiv

Etiketler