Kristal Elma Reklam Ödülleri yarışmasında Vodafone 2 birincilik ödülü aldı. Kurumsal imaj dalında Mobil Numara Taşıma ile ilgili reklam, birinci olurken, Açık hava reklam alanının Hizmet Dalında da kategorisinde 'Cep Özgür Tarifesi Teaser Outdoorları reklamı ikinci birincilik ödülünü aldı. Vodafone firması mobil iletişim alanının önde gelen firmalarından biri oldu. Beş farklı dalda toplam 6 reklam çalışmasıyla başarı ödülleri kazandı.
Vodafone Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Gökhan Öğüt, geçen sene gündeme gelen kriz şartlarına rağmen, marka, reklam harcamalarımızı hiç kısmadıklarını, Türkiye'de ikinci reklam veren, Telekom sektöründe de birinci reklam veren olduklarını, markalarını Türkiye'de yerelleştirdiklerini, tüketicilerin zihinlerinde ve kalplerinde güvenilir bir marka oluşturduklarını ve buna devam ettiklerini söyledi. Reklam çalışmalarından pozitif sonuçlar aldıklarını, reklam stratejisinin başarısını iş sonuçlarından, tüketicilerin gittikçe artan memnuniyet ve onların markaya olan bağlılıklarında gördüklerini ifade etti. Gelecek dönemlerde müşterilerin beğenisine hitap edecek yeni ve şaşırtıcı reklamlara devam edeceklerini söyledi.
VodafoneTürkiye ‘nin yarışmada aldığı ödül ve kategorileri ise;
Basın - Bilişim Teknolojileri; -'My Vodafone Numara Yedekleme- kategori ikincisi Televizyon - Bilişim Teknolojileri;-'Cep Aile- kategori ikincisi Televizyon - Kurumsal İmaj - Mobil Numara Taşıma 1. Yıl Dönümü -Birincilik Kampanya - kristal elma Televizyon - Promosyon ; -Vodafone Mobil Numara Transferi - kategori ikincisi Açıkhava- Hizmet ; - Vodafone Visitors Havaalanı- kategori üçüncüsü Açıkhava - Hizmet kategorisi ; -Cep Özgür Tarifesi Teaser Outdoorları Kampanya- kristal elma Çok mecralı kampanya - Hizmet ; -Cep Özgür Tarifesi - kategori üçüncüsü Yaratıcı Medya Kullanımı -Açıkhava 3G lansman - kategori üçüncüsü