Sağlık Bakanlığı tarafından başlatılan yeni bir çalışmayla, kozmetik sektöründeki ürünlere çok sıkı denetimler geliyor.
Binlerce kozmetik ürünün satıldığı sektörde, tüketicnin kafasını karıştıracak birçok alternatif bulunuyor. ‘en iyisi', ‘en etkilisi' ya da ‘benzersiz' şeklinde nitelendirilen ürünler, artık bu şekilde iddialı tanıtımlarda bulunamayacak. Tüketiciye en doğru ve gerçek bilgiyi vermek için başlatılan bu çalışma ile kozmetik ürünler sadece kanıtlanmış gerçekler doğrultusunda tanıtım yapabilecek.
Tüketiciyi aldatmaya yönelik yapılan reklamlara ve ambalajlara müdahale etmeye hazırlanan Sağlık Bakanlığı, tüketicinin bilinçli seçim yapmasını kolaylaştırmayı hedefliyor.