Köpekleri pire sorununa karşı koruyan Frontline ürünlerinin Saatchi & Saatchi-New York reklam ajansı tarafından hazırlanan son reklamında, "Keşke köpeğiniz pirelere karşı kendisi savaşabilseydi" denmiş ve reklamdan anladığımız kadarıyla bu söz hiç de mecazi bir anlamda kullanılmamış.

Sağlık gibi bazı sektörlerde çok yaratıcı ve farklı reklamlar düşünmek aslında biraz zor bir iş. Mesela bizim televizyonlarımızda zaman zaman çıkan diş macunu reklamlarını düşünün, hepsi neredeyse aynıdır. Veya otomobil reklamlarını düşünün, ya güzel yollarda araba öyle sürülüp gider veya "Trafiğe kapalı alanda profesyonel sürücüyle çekilmiştir, kendiniz denemeyin" uyarısıyla çeşitli atraksiyonlar yapılır. Bu açıdan bakarsak, Frontline reklamı hem orijinal hem eğlenceli bir reklam olmuş.

Reklamın ismi de "Fight like a LGM". LGM popüler kültürde Little Green Men demektir ve bu da "küçük yeşil adamlar" anlamına gelir ve Marslılar için kullanılır. Burada firma bu popüler kültür öğesini de kendi markası ve pazarlama hamlesi için başka türlü küçük yeşil adamlara dönüştürmüş.

 

Arşiv

Etiketler