Uluslar arası alanda marka algısını güçlendirmek için gerçekleştirilen faaliyetler kapsamında dünyaca ünlü birçok isimle gerek sponsorluk gerekse de reklam anlaşmaları yapan Türk Hava Yolları'nın (THY) ünlü NBA oyuncusu Kobe Bryant'ın yer aldığı reklam filminin çekimleri Los Angeles'ta yapıldı. Yapılan değerlendirmelerde son iki yılın en değerli NBA final oyuncusu seçilen Kobe Bryant reklamlarda THY'nin Yeni Küresel Marka Tanıtım Elçisi olarak yer aldı.

Film Los Angeles Southbay Stüdyoları'nda çekildi. 1200 metrekarelik stüdyoda üç ayrı dekor kullanıldı. Filmin yönetmeni Mercedes, BMW, Adidas ve Hermes gibi dünyaca ünlü markaların da reklamlarını çeken Laurance Dunmore. Üç ayrı dekorda, Türk, Amerikan ve İngiliz ekiplerin çalıştığı filmin prodüksiyonunu Depo Film ve Ridley Scott Association gerçekleştirdi ve Alametifarika Reklam Ajansı tarafından hazırlandı. Filmin müziklerini Hollanda Amsterdam'da Massive Music hazırladı. Ekibin tamamı 215 kişiydi ve Bryant'ın ilk mutfak tecrübesi de bu film ile gerçekleşti. Çekimler öncesi üç aylık hazırlık yapıldı ve reklam filminde yer alan birebir boyuttaki uçak maketi ve business class koltukları İngiltere'de hazırlandı. THY'nin, müşteri odaklı yaklaşımı doğrultusunda, uzun uçuşlarda başlattığı ve “uçan şef” olarak adlandırılan konsepte dahil bir profesyonel aşçı da mutfak çalışması ve uçak yemek servis planı konularında oyuncu koçu olarak Bryant'a yardım etti.

Çekimleri iki gün süren reklam filmi önce Amerika ve Uzak Doğu'da, sonra da THY'nin uçuş yaptığı 80'in üzerindeki ülkede yayınlanacak. Ünlü basketbol oyuncusu sadece televizyon reklamlarında değil, açıkhava, yazılı basın ve dijital ortamlarda da THY'nin Küresel Marka Tanıtım Elçisi olarak yer alacak.

Arşiv

Etiketler