Brezilya Senfoni Orkestrası'nın daha çok 65 yaş üstü dinleyiciler tarafından takip edilmesi ve bu böyle devam ederse Orkestra'nın hayatta kalamayabileceği riskine karşı hazırlanan kampanyada, YouTube'da bulunan çeşitli film videolarını gösteren video banner'lara tıklandığında, film müziklerini çalan Brezilya Senfoni Orkestrası videoları banner'ın üstünde bir başka katman olarak açılıyor. Müzik de, üzerine tıklanan videoyla eşzamanlı biçimde devam ediyor.
Brezilya Senfoni Orkestrası'nın daha çok genç dinleyiciyi konserlerine çekmek için hazırladığı bu kampanya sonucunda 20-40 yaş arası dinleyici sayısında %40 artış gerçekleşmiş. Artplan (Rio De Janeiro) isimli reklam ajansı tarafından tasarlanan kampanyanın sloganıysa, "Çok dinlenmeyen bir müzik türünü dinlemeye insanları nasıl ikna edebiliriz?" sorusuna cevap ararken bulunan bir fikir üzerine kurulmuş: "Klasik Müzik. Zaten Seviyorsunuz. Sadece Farkında Değilsiniz."