Kahvaltılık gevrek markası Kellogg, 32 ülkedeki 120 milyon kutu ürününü kapsayan bir reklam kampanyası başlattı. Kampanyada, tüketicilerin 3 Kellogg kutusundan özel kodlar alması ve kampanyanın websitesine gitmesi gerekiyor. Bundan sonra, bir Kellogg karakteri seçiliyor ve bu karakterin de üstünde yer aldığı, kişiye özel bir kaşık hazırlanarak tüketicinin adresine gönderiliyor.

Kellogg bu kampanya için, zihin gücüyle kaşıkları ve metal eşyaları eğip bükmesiyle bilinen Uri Geller'la anlaşmış ve Game of Thrones dizisinden esinlenerek 2 ayı aşan bir sürede 2000 kaşık kullanarak bir kaşık tahtı yapmış. Bu taht, Uri Geller'in da katılımıyla 24 Ocak 2015'te Londra'da tanıtılacak ve Uri Geller da bir kaşık bükme gösterisi yapacak.

Kampanya hakkında farkındalık yaratmak için #SpoonSelfie adlı bir sosyal kampanya da başlatan marka, tüketicilerin metal kaşığın arkasından yansıyan görüntüleriyle selfie çekmelerini ve bu selfielerini kendilerine ait Twitter ve Instagram sayfalarına ve ayrıca Kellogg'un Facebook sayfasına koymalarını teşvik ediyor. 

Arşiv

Etiketler