İnteraktif yarışmalar arasında dünya çapında prestij sahibi bir yarışma olan Interactive Media Awards telekomünikasyon kategorisinde Üstün Başarı Ödülü Superonline'ın oldu. Superonline “Kaybedecek Zaman Yok!” sloganıyla yürütülen, fiber optik internet hizmetini evlere kadar götüren kampanyaya özel hazırlanan internet sitesi ile bu ödüle layık görüldü.
Interactive Media Awards, Interaktif Medya Komseyi (IMC) tarafından düzenleniyor ve Dünya çapında web tasarımcı, programcı gibi web profesyonellerini temsil eden IMC kar amacı gütmeyen bir kuruluşlar kategorisinde yer alıyor. Yarışma kapsamında değerlendirmeye alınan kategoriler de, e-ticaretten haberciliğe, sağlıktan eğlenceye kadar çeşitlilik gösteriyor.
Tagwondo tarafından hazırlanan siteye giren kullanıcılar önce hayatları boyunca yemek yemek, uyumak gibi başlıca aktiviteler harcadıkları zamanı görüyorlar. Ardından internette kaç şarkı dinledikleri, kaç film indirdikleri gibi sorulara cevap vererek, fiber optik internet kullandıklarında ne kadar zaman kazanacaklarını görüyorlar. Bir şeylerin yüklenmesini beklerken harcadığınız zamanı tatil ile değerlendirin denilen kampanyanın katılımcıları arasında yapılan çekiliş neticesinde kazananlar da dünyanın en hızlı şehri olarak kabul edilen New York'ta tatil yapma şansı elde etti. Bu tatilin fotoğraflarına da site üzerinden ulaşmak mümkün.