Medya takip merkezine ait Marketing Türkiye dergisinin yeni sayısında yayınlanmak üzere, artan gribal enfeksiyonlar ve insanların hijyeni daha çok önemsemeye başlaması ve yoğun reklam rekabeti sebebiyle, daha çok tüketilmeye başlanan kağıt ve temizlik ürünlerinin sektörel incelemesini yaptı.

Yapılan bu incelemeye göre, kışın kağıt ve ıslak mendil ürünlerinin Pazar hacminin büyüdüğü, tüketicilerin hijyene daha çok önem vermeye başlamasıyla da bu sektörlerin büyümeye devam ettiği söyleniyor. Bu sektörde reklam rekabet ortamının iyice kızıştığı, yeni markaların da giriş yaptığı bu nedenle de sektörde iletişim çalışmalarının hepsinde artışların yaşandığı tespit edildi. Marketing Türkiye dergisinin “kağıt ve temizlik ürünleri” konusunda yaptığı, şubat ayına ait 1600'ü geçen sayıda, ulusal, yerel, bölgesel, gazete ve dergi araştırma konusu oldu. Buna göre en çok öne çıkan markaların; Fresh-N Soft, Papia ve Selpak olduğu belirlendi.  

Arşiv

Etiketler