Başrolünde Tom Cruise'un olduğu “Azınlık Raporu” isimli filmde kullanılan teknolojiler, hem izleyenlerin hem de reklam sektörünün oldukça çok ilgisini çekti. Araştırmacılar, filmde kullanılan teknolojileri gerçek yaşamda üretip kullanabilmek için üzerinde çalışmaya başladı.
Filmde bunlardan en fazla ilgi çeken teknolojilerden biri, kişiye özel reklam gösteren reklam panolarıydı. Filmde kullanılan reklam panosu, kişilerin retinalarını tarayarak kimlikleri belirlemekte ve özel zevklerine uygun reklam göstermektedir. Japonlar bu teknolojik panonun benzerini uygulamaya geçirmeye başladılar.
Tabi Japonların ürettiği panolar şimdilik, filmdeki gibi kimlikleri belirlemeye yeteneğine sahip olmayacak fakat ününden geçen kişilerin yüzlerini algılayarak cinsiyetini ve yaşını belirleyip ona uygun reklam yayınlayacaklar. Reklam panolarının bunu yapabilmesi için önünde durmak gerekmeyecek, önünden geçmek yeterli olacak.