19 – 25 Haziran tarihlerinden gerçekleşecek olan 58'inci Cannes Lions Uluslararası Reklam Festivali'nin programı belli oluyor. Farklı seminerlerin ve çeşitli kategorilerde yarışmaların da gerçekleşeceği festivalin en önemli seminerleri arasında sayılan “The Cannes Debate”in de konuğu belli oldu. WPP Ceo'su Martin Sorrell bu yıl News Corp Avrupa ve Asya CEO'su James Murdoch'u ağırlayacak. Murdoch aynı zamanda İngiliz Pay TV işleticisi BSkyB'de de yönetim kurulu başkanlığı görevinde bulunuyor.

2007 yılından bu yana Avrupa, Asya ve Ortadoğu'daki televizyon, gazete ve dijital yatırımlardan sorumlu olan Murdoch'un seminerde dijital televizyon platformaları, değişen gazetecilik sektöre ve dünya pazarlarındaki yeni büyüme fırsatları konularında katılımcılara bilgi aktarması bekleniyor.

Cannes'da bu yıl yer alacağı kesinleşen isimler ise şöyle: American Online (AOL) CEO'su ve Yönetim Kurulu Başkanı Tim Armstrong, geçtiğimiz günlerde satışıyla AOL'ye satışıyla gündemde yer alan The Huffington Post'un kurucusu Arianna Huffington, Ford Global Pazarlama, Satış ve Hizmet Grup Başkan yardımcısı Jim Farley, Bartle Bogle Hegarty (BBH) yaratıcıları Nigel Bogle ve Sir John Hegarty, Crispin Porter + Bogusky'den Chuck Porter ve Jeff Benjamin.

Cannes Lions'da bu yıl ilk defa “Creative Effectiveness” adı altında, yaratıcı reklamların etkinliklerinin ödüllendirildiği bir yarışma kategorisi de yer alıyor. 2010 yılında ödül alan ya da kısa listeye kalan çalışmaların değerlendirileceği kategorisinin jüri başkanı TBWA Yönetim Kurulu Başkanı Jean-Marie Dru. Titanyum ve Entegre aslanlar kategorisi jüri başkanlığını ise DDB Worldwide Yönetim Kurulu Başkan ve Yaratıcı başkanı Bob Scarpelli yapacak.

Türkiye'yi Milliyet'in temsil edeceği Cannes Lions'a çalışma gönderme ve delege başvuruları halen devam ediyor.

Arşiv

Etiketler