Interbrand tarafından hazırlanan raporun 2013 yılı sonuçları şaşırttı. Dünyanın en değerli markalarının belirlendiği araştırmada geçen senenin birincisi Coca Cola bu sene üçüncülüğe geriledi.

Marka değerlerinin belirlendiği raporda; değerini 98,3 milyar dolara çıkaran Apple, listenin zirvesine yerleşirken, 93,3 milyar dolarlık değeriyle onu Google takip etti. 2012 yılının zirvesinde yer alan Coca Cola ise değerinde düşüş yaşayarak 79,2 milyar dolarlık bir değere geriledi.

Listenin şaşırtan bir diğer markası da Samsung oldu. %20'lik artışlai listenin sekizinci sırasına yükselen Samsung, geçtiğimiz seneye göre değerini oldukça yükseltmiş görünüyor.

Interbrand CEO'su Jez Frampton: “Bazen bir marka çıkagelir ve hayatımızı değiştirir. Bu yalnızca ürünlerle değil, karakterle olur” diyerek listedeki isimlerin her an değişebileceğinin altını çizdi.  

Arşiv

Etiketler