Ürünler, markalar, tüketici eğilimleri, alışveriş alışkanlıkları, iletişim araçları gibi ekonominin giderek kişiselleşen unsurları beraberinde yeni reklam mecralarını da getiriyor. Yaratıcı uygulamalarla tüketicilerin dikkatini çekmeye çalışan uygulamaların yanında gelir sağlamak amacıyla resmi oluşumlar da farklı reklam mecralarını kullanıma sunabiliyorlar.
Son olarak İstanbul Şehir Hatları A.Ş'ye ait vapur ve iskeleler de alternatif mecra olarak reklam vermek isteyenlerin hizmetine sunuldu. Bu yeni iletişim kanalının en önemli avantajlarından birisi, yıllık erişimin 50 milyon kişinin üzerinde olması. Artık iskele ve vapurlarda entegre iletişim uygulamaları (gerilla ve viral pazarlama) başta olmak üzere, tüketicilere kampanya lansmanı yapmak, ürün yerleştirme, vapur giydirme, stand açma gibi uygulamaların da yapılması mümkün. Vapur ve iskelelerin kullanımı konusunda bir sınırlama yok. Reklam vermek isteyenler dilerlerse seçtikleri iskele ve vapurlarda, dilerlerse de bütün kullanım alanlarında yer alabilecekler.
Toplu taşıma araçları özellikle büyük şehirlerde gündelik hayatın vazgeçilmez bir parçası. Hergün bu araçlarda seyahat eden kişilere doğrudan ulaşmak da bu araçlar sayesinde mümkün. Görünür olmak isteyen, farklı çalışmalarla tüketicilerine ulaşıp onlarla bağlantı kurmayı hedefleyen markalar açısından bu araçlar görünürlüğün en fazla sağlanabildiği yerlerden birisi.