İlk olarak Campbell Markası tarafından benimsenen iReklam (iAd) uygulamasına dair yapılan ilk araştırmanın sonuçları açıklandı. Markanın da desteğiyle yapılan etkinlik araştırmanının sonuçları gösteriyor ki, iReklamların etkinliği televizyon reklamlarında göre daha fazla.

Campbell reklamlarını Apple üzerinden yayınlayan bir çorba markası. Nielsen'in 5 haftalık bir sürede gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçlarına göre, reklamı iPhone üzerinde izleyen kişiler, televizyonda izleyenlere oranla iki kat daha fazla hatırlıyorlar. Yayınlanan bu reklamlardaki mesajın hatırlanma oranı da yine televizyon reklamlarının üç kat üzerinde. Campbell reklamları iPhone üzerinde izlendiğinde televizyonda olduğunda beş kat daha fazla seviliyor ve dört kat daha fazla ürünü satın alma isteği uyandırıyor.

Campbell çorbalarının Global Pazarlama Müdürü Jennifer Gordon da, iReklamların etkilerinin statik bannerlara göre daha fazla olduğunu, ve geleneksel reklam mecralarına göre markalar açısından önemli bir farklılık sağladığını belirtiyor. Şimdilik televizyon reklam bütçelerinin iReklama kaydırılmasının söz konusu olmadığını belirten Campbell, televizyonun daha geniş ve farklı tüketici tiplerine ulaşan bir araç olduğunun da altını çiziyor.  

Arşiv

Etiketler