24. Ipsos ASI Reklam Ödülleri geçtiğimiz hafta Paris'te gerçekleşen bir gece ile sahiplerine teslim edildi. Televizyon ve açıkhavanın yanında gençlere yönelik olan kampanya dalında da FMCG sektörünün en başarılı çalışmalarının açıklandığı gecede, 2010 Televizyon Büyük Ödülü Fred & Farid reklam ajansının hazırladığı “Orangina” Kampanyasının oldu. 2010 Outdoor Büyük Ödülü ise McDonald's için hazırladığı “Olduğunuz Gibi Gelin” kampanyasıyla BETC EURO RSGC'ye gitti.

Gençlere Yönelik Hazırlanan Çok Mecralı Kampanya Özel Ödülü'ne “HARIBO – Tagada” kampanyasıyla BEDANDBREAKFAST layık görüldü. Avrupa'da uluslar arası markalara hizmet veren bir bağımsız reklam ajansı olan BEDANDBREAKFAST böylece Ipsos ASI tarafından Fransa'da ödül alan ilk Türk reklam ajansı oldu.

Arşiv

Etiketler