Tüm dünyada ve Türkiye'de reklam sektörü büyük değişim içinde, İnternet hem iş dünyasını hem de pazarlama iletişim tekniklerini değiştiriyor. Online reklam sektörü ve internet reklamcılığı yükselişte, geleneksel mecralardaki reklam bütçeleri dijital reklam mecralarına yönelmeye başladı, İbreler internet reklamcılığına doğru kayıyor. Önemli araştırma şirketleri tarafından yapılan araştırmaların istatistiki verileri kısa zamanda dijital pazarlama ve internet reklam pazarının Türkiye'de de önemli bir gelişme sağlayacağını ispatlıyor.

Bunun en önemli nedenleri: İnternet reklamları hedef kitleye doğrudan ulaşıyor, reklam analizleri gerçek zamanlı yapılabiliyor, diğer reklam mecralarından daha ekonomik ve reklam uygulama yöntemleri daha esnek.

Sizlerden gelen yoğun talep üzerine internet reklamları ile ilgili bir yazı dizisi hazırlamaya karar verdik. İnternet reklamlarının günümüzde Marka ve firmalar için öneminden, internet reklam trendlerinin yükselişinden, Firmaların artık internet reklam mecrası içinde bir bütçe ayırma zorunluluğundan daha önceki yazılarımızda bahsetmiştik.

Bu yazı dizimizde İnternet reklam mecraları, metin ve görsel internet reklam kampanyalarınızı planlama, yayınlama, daha etkin yönetme, reklamlarınızın maliyet kontrolü ve geri dönüşlerin ölçümlenebilmesi konularında sizlere faydalı olabileceğini düşündüğümüz bilgiler yer alacaktır.

İnternet reklamcılığı hakkında dikkat edilmesi gereken temel kuralları, bu konuda yanlış bilinen uygulamaları, Kulaktan kulağa dolaşan internet reklam efsanelerini, reklam kampanyalarınızdaki uygulamanız gereken yöntemleri, daha az bütçelerle daha etkin reklam yapma yöntemlerini sizlerle paylaşacağız.

Bu genel bilgilerden sonra bir sonraki yazımızda internet reklamcılığının lokomotifi Google reklam modeli olan Google Adwords reklamlarını analiz etmekle internet reklam yolculuğumuza başlıyoruz…  

Arşiv

Etiketler