Marketing Management Institute (MMI) tarafından düzenlenecek olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi, (İPZ '11) bu yıl 21-22 Eylül tarihlerinde İstanbul'da gerçekleşecek. Zirvede, Türkiye'de pazarlama sektörüne ayrılan 15 milyar TL'nin nasıl dağılacağı ele alınacak.

Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda Avea ve TTNET ana sponsorluğuyla gerçekleşecek olan zirvede interaktif pazarlama eğilimleri de masaya yatırılacak. Beş yıldan bu yana yapılan zirve interaktif dünyadaki farklı bakış açılarını bir araya getirmeyi hedefliyor. Türkiye'nin interaktif pazarlama kavramlarının A'dan Z'ye irdelendiği tek organizasyonu olan zirvede, Türkiye ve dünyadan güncel interaktif pazarlama eğilimleri, başarı öyküleri ve sektörün geleceği ele alınacak.

İPZ '11 bu yıl ‘Pazarlama İnteraktiftir!' sloganıyla düzenleniyor. MMI Türkiye Başkanı Günseli özen Ocakoğlu zirvenin konseptiyle ilgili olarak yaptığı açıklamada, geleneksel –interaktif pazarlama ayrımının artık geçerliliğini yitirdiğini, günümüzde, pazarlama sürecinde interaktif mecrayı kullanmayan bir markanın hayatta kalamayacağı gibi, bu durumu görmezden gelen bir pazarlama profesyonelinin de kariyerinin tehlikede olduğunu ve bu nedenle de bu yılın sloganının ‘Pazarlama İnteraktiftir!' olarak belirlendiğini söyledi. Ocakoğlu, zirvede iki gün sürecek yoğun bir programla bugünün pazarlamasının interaktif dönüşümünün göz önüne serileceğini ve bu amaçla da internet tabanlı iş yapma modelleriyle interneti kullanarak, işlerini farklı bir platforma taşıyan markaların da kendi süreçlerini IPZ'de birer vaka olarak paylaşacaklarını ifade etti.

IPZ bu yıl, Türkiye'den önemli markaların yöneticileri deneyimlerini izleyicilerle paylaşacak ve iki önemli konuk ağırlayacak. Zirvenini ilk gününde, İnteraktif Etkinlik Tasarımcısı, Sosyal Girişimci ve Eğitmen Josephine Dorado özel bir gösteri gerçekleştirecek. İkinci gün de, Amerika'da olay yaratan mobil uygulama Sticky Bits'in başarı hikayesini anlatmak üzere, Summer Bedard izleyicilerle buluşacak.

Türkiye'de internet kullanıcı sayısının 30 milyonu bulduğu ve pazarın 2011yılında 15 milyar TL olacağı öngörülüyor. IPZ'de pazardaki paylaşımın nasıl gerçekleşeceğine dair sektör uygulamaları, başarı hikayeleri, ‘Yeni Medya'daki gelişmeler, dijital dünyada iş yapma modelleri ele alınacak. Ayrıca, Sağlık, Finans, FMCG, İlaç ve birçok farklı sektördeki interaktif uygulamalarına yer verilen çeşitli oturumlar gerçekleştirilecek.

Arşiv

Etiketler