8-9 Haziran tarihlerinde Barcelona'da bulunan Arts Hotel'de gerçekleştirilecek olan Interact 2011'de interaktif reklam endüstrisi ve geleneksel medyanın tepesindeki yöneticiler bir araya gelerek, iki medya türünün birlikteliğini tartışacak. IAB Avrupa da online ve geleneksel medyanın birlikteliğini duyuracak. (interactcongress.eu) Kongrenin katılımcıları arasında WPP Ceo'su ve Dijital Strateji Direktörü Mark Read, Prisa CDP'si Kamal Bherwani ve Microsoft global Pazarlama Başkan Yardımcısı Marc Bressel de bulunuyor.

Konferansın ana bölümü 9 Haziran tarihinde gerçekleştirilecek. Katılımcılar çeşitli sunumlar yanında, Diageo, Anheuser Busch gibi markaların başarı elde etmiş reklam kampanyalarını da inceleme fırsatı bulacaklar. Kongre kapsamında 8 Haziran tarihinde gerçekleşecek olan workshopların ilkinde Avrupa genelinde her iki medyanın da kullanıldığı reklam kampanyalarını gerçekleştiren marka ve reklam ajanslarının anlatılacak, ikincisinde ise mobil reklam, e – ticaret ve bunlara dair ölçümleme çalışmalarına kadar farklı araştırmalar incelenecek. Workshoplarda yer alan katılımcılara, IAB Avrupa AdEx raporu da verilecek. Bu, Avrupa'daki online reklam endüstrisinin gelişimini göstermesi açısından önemli bir rapor. Bölgelerarası dijital medya araştırmasının başarılı projeleri de Haziran'da pazara sunulacak. IAB Kamu İlişkileri ekibi de bir seans düzenleyerek endüstrinin karşı karşıya olduğu yasal engelleri ve bu doğrultuda IAB Avrupa ve üyelerinin bu konuyla ilgili çalışmalarını sunacak.

Arşiv

Etiketler