Halen Türkiye'de de serbest olan televizyon programları içine reklam yerleştirme uygulaması İngiltere'de tartışma yarattı. Uygulama, programlarda kullanılan eşyaların markalarının açık olarak gösterilmesi ya da markanın tanıtılması şeklinde gerçekleştiriliyor. Bir dizide oyuncuların kullandığı araç, bilgisayar gibi malzemeler de bu uygulamanın örneği.
İngiltere'de reklam düzenlemesinde yapılan değişiklik ile program içeriğinde reklamların yer alması uygulaması ilk olarak “This Morning” programında yapıldı. Program sunucuları içtikleri ve birbirlerine de ikram ettikleri bir çay markasının tanıtımını yaptılar. Program Nescafe ile de bir anlaşma yaptı. Nescafe'nin 3 ay için 100 bin pound ödeyeceği anlaşma çerçevesinde programda Dolce Gusto kahve makinesinin reklamı yapılacak.
İngiltere'de reklam uygulamalarını gevşeten düzenleme izleyicileri memnun etmedi. Çoğu kişinin uygulamayla ilgili bildirdiği endişe, televizyonların tıpkı ABD'deki gibi markalar tarafından istila edilmiş bir alana dönüşmesi. Ancak The Producers Alliance for Cinema and Television (Pact) kuruluşunda görevli Debbie Manners uygulamanın dikkatli bir şekilde yapılacağını ve bu uygulamanın markalar açısından faydalı olduğuna dair bulgularının da olduğunu söylüyor.