Las Vegas'ta geçen hafta düzenlenen Tüketici Elektroniği Fuarı'nda Lenovo yeni global ajans ortağı olarak, Saatchi&Saatchi'yi seçti.

Yöneticilere göre bu ortaklık sonucu , 2005'ten bu yana IBM'in bilgisayar bölümü olan Lenovo'nın ‘Düşün' markalı ürününü ele alarak, bu sert rekabette Saatchi&Saatchi, MDC Partners' Crispin Porter & Bogusky ve WPP'ye bağlı Oglivy & Mather'ı mağlup etti.

Ajanslar Lenovo'nın çağrısına atıfta bulunarak, Lenovo'nun Saatchi randevusunu doğruladılar ve bunun Oglivy ile yolları ayrımak anlamına gelmediğini kaydettiler. Ad Age reklam sözcüsü ''Saatchi&Saatchi'yi yeni marka kampanyamızı geliştirmek için seçtik ve bu bizim işimizin br parçasıdır.'' dedi. ‘'Oglivy ile var olan ilişkilerimiz aynen devam edecektir.''

Lenovo'nun CES'in çeşitli ürünler üzerinde perdeyi yükselttiğini göz önünde bulundurarak, bir takım taze marka fikirleleri arıyor olması şaşırtıcı değildir . Bunlar arasında, en az 2 kilo ağırlığında ve çeşitli renklerden oluşan yaklaşık 520$'lık bir ‘'LePad'' tableti bulunmaktadır. Lenovo ayrıca ThinhPad'in daha ince versiyonunu ve IdeaPad netbookun serisini duyurdu.

IBM Lenovo'nın Saatchi&Saatchi ile yola çıktığı yeni reklam kampanyası Saatchi'nin new York ofisi dışında yönetilecek, ayrıca 2010 yılında elde edilen başarıların daha da üstüne çıkılacağı tahmin ediliyor.

Şirket büyük bir küresel oyuncu olmasına rağmen, son zamanlarda Amerika'da hesaplanan harcaması hızla düştü. Kantar Medya'ya göre, Lenovo 2009 yılında ThinkPad hattının pazarlama desteğinin çoğunluğu ile yerli medyada 30 miyon dolardan daha fazla harcadı.ancak 2010 yılı Ocak ve Ekim tarihleri arası bu rakam 5 milyon dolardan daha az düştü.

Arşiv

Etiketler