Kamuyu Aydınlatma Platformu'na Hürriyet Gazeteciliğin yaptığı açıklamaya göre, gazetenin reklam gelirleri geçen senenin ilk yarısına göre, bu sene %1 7 artış sağlanarak 449 milyona ulaşıldı. Hürriyet grubu, bu senenin ilk yarısının reklam gelir toplamında ise 2009'un aynı dönemine göre 151,1 milyondan %18.2 artış sağlanarak %178.6 milyona ulaşıldığı belirtildi. Basın İlan Kurumunun verileri, Türkiye genelinde gazetenin satış ortalamasının, geçtiğimiz sene 4.89 milyon adet, bu senenin aynı döneminde ise %3.8 gerileme yaşandığını göstermektedir. Aynı açıklamada, gazeteye ait Pazar payının geçen sene % 9,9'dan %9.8'e indiği belirtilmektedir. Bu sene gazetenin ilk yarısında satış fiyatının değişmediği buna rağmen tiraj gelirinin %7.9 artışla 46,3 e ulaşıldığı yer almaktadır.

Arşiv

Etiketler