İtalyan Indesit Grubu, “Hotpoint-Ariston” olarak üretimini yaptığı markada isim değişikliğine giderek, sadece “Hotpoint” markasıyla ve üst gelir düzeyine hitap eden ürünlerle piyasada yer almaya karar verdi. Indesit Company Yönetim Kurulu Başkanı Andrea Merloni toplam payı 5-6 markaya bölmeden, sadece Hotpoint markasına yatırım yaparak dünya pazarındaki paylarını arttırmak istediklerini söyledi.

Dünyanın 5. büyük beyaz eşya şirketi olan Indesit Grubu, yapılan değişiklikle birlikte 200 milyon Euro da reklam harcaması yapacak. Bir süre daha “Ariston-Hotpoint” markalarının birlikte kullanıclacağını açıklayan Merloni, orta vadede bütün dünyada tek markaya geçileceğini belirtti. Grup Avrupa'daki en büyük 5. pazarı konumundaki Türkiye'de de yüzde 9 olan pazar payını 2011 yılı içinde yüzde 10'a, orta vadede de Avrupa ortalaması olan yüzde 15'e çıkarmayı hedefliyor. En büyük rakiplerinden ikisinin yerel markalar Vestel ve Arçelik olduğunu belirten Merloni, Türkiye'de de başarılı olmanın bir yolunu bulacaklarını ifade etti. Şirketin CEO'su Marco Milani de, 6 ay önce verilen kararla yeniliklerin yakında geleceğini belirtti. Grup birkaç ay içinde küçük ev aletleri ile de piyasada olacak.

Indesit Company Hotpoint markalı ürünlerini ve isim değişikliğini Roma'da düzenlenen bir sunumla tanıttı. Toplantıda Merloni, beyaz eşyaların üzerine yerleştirilecek bir düğmeyle çağrı merkezine ulaşılabilmesi ve çamaşırlara uygun programı söyleyebilen makine hayali olduğunu söyledi. Merloni gereken teknolojiye sahip olduklarını, iki yıl içinde de geçileceğini belirtti.

Arşiv

Etiketler