15 Şubat'ta Dünya Kriket Şampiyonası kapsamında yapılan Hindistan-Pakistan karşılaşması, Zee News adlı haber kanalı tarafından biraz farklı yorumlanmış. Bilindiği gibi, Hindistan ve Pakistan askeri olarak da birbiriyle zaman zaman mücadele halinde olabilen iki ülke.
Maçtan birkaç saat önce, Pakistan'da 2 ve Hindistan'da 3 şehirde, maçın skorunu göstereceği zannedilecek şekilde billboard düzenlemeleri yapılmış. Maç başladıktan sonra da, billboardlardaki skorlar onar onar, yüzer yüzer hatta biner biner artmaya başlamış. İnsanlar, kendilerine yanlış bilgi aktarıldığını düşünmüşler ama billboardları maçla uyumlu biçimde düzeltmeye kimse gelmemiş. Maç sonunda, billboardda her iki ülke için kazanılan sayı bölümüne 0 yazılmış. Kaybeden takımın skorunu gösteren yerde de, Hindistan için 547.290, Pakistan için 546.371 rakamları yazılmış. Bu rakamlar, 1947'den bu yana iki ülke arasında yapılan silahli mücadele sonucunda ölenlerin sayısıymış. Ve maçtan sonra billboardların altındaki bir kısım kesildiğinde, "Hayatlar kaybedildiğinde, kimse kazanmaz" yazısı ortaya çıkmış.
Bir savaşın kazananı olmayacağını ve savaşın, her iki tarafın da sadece kayıplar vereceği bir olgu olduğunu anlatmaya çalışan billboard reklamlar, DDB Mudra Group- Hindistan reklam ajansı tarafından düşünülmüş.