Türkiye Almanya'nın köklü ekiplerinden Hertha BSC takımına sponsor oldu. 360 bin Euro değerindeki sponsorluk kapsamında, Hertha BSC Olimpiyat Stadı'nda gerçekleşecek lig maçlarında Türkiye logoları yer alacak, devre aralarında da stat ekranında Türkiye'nin tanıtımına yönelik reklamlar yayınlanacak. Ayrıca yine devre arasında seyircileri koltuk numaraları arasında yapılacak olan çekilişle bir çift Türkiye tatili kazanacak.

Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, projenin Türkiye'nin tanıtımı açısından çok önemli olduğunu söyledi ve bu sponsorluk anlaşmasının bir ilk olduğunu kaydetti. Hertha BSC'nin, önemli bir taraftar ve izleyici kitlesine sahip olduğunun altını çizen Günay, takımın Bundesliga'ya yükselmesinin de önemli olduğunu ifade etti.

Günay ayrıca, Türkiye'nini tanıtımına yönelik olarak gerçekleştirilen her projenin önemli olduğunu, Avrupa'da futbola olan ilginin kendilerini heyecanlandırdığını ve tanıtım faaliyetlerini farklı kanallara kaydırmayı hedeflediklerini ve bu alanda sponsorluk faaliyetlerini çeşitlendirmeyi hedeflediklerini belirtti.

Arşiv

Etiketler