Kurulduğu 1876'dan bu yana dünyanın köklü markalarından olan Henkel firması, Şubat 2011 tarihinden itibaren yenilenen logosunu kullanmaya başlıyor. 1900'lü yılların başından bu yana kullanılan logo, yenilenerek, “Henkel – Excellence is Our Passion” (Mükemmellik Tutkumuzdur) sloganıyla birlikte kullanılacak.

Firmanın Yönetim Kurulu Başkanı Kasper Rorsted'in açıklamasında, şirketin geren marka gerekse çalışanlar açısından hedeflediği yaptığı işte en iyi olma çabasını göstermesi açısından yeni sloganın son derece etkili olduğunu belirtti. Şubat 2011 tarihinden itibaren, şirketin kurumsal kimliğini yeni logo ve slogan temsil edecek. Bu çerçevede de, reklam ve ilanlar, dijital ortamlar, konferanslar, şirket dokümanları gibi kurumsal kimliği yansıtan bütün alanlarda yenilenen slogan ve logo kullanılacak.

İlk kez 1907 yılında kullanılan Henkel logosu kırmızı bir oval çizimiydi. Henkel isminin bu logonun içine yazılması 1920 yılında gerçekleşti. Henkel, sonuncusu 2002 yılında olmak üzere, yıllar içinde logo tasarımını kurumsal kimlik çerçevesinde sürekli yeniledi. Şirketin yenilenen logosu temel renkler olan kırmızı ve beyazdan oluşuyor. Daha açık bir baskı görüntüsü veren yeni logo, temel renklerin dinamikliğini yansıtıyor.

Arşiv

Etiketler