Üyelerine yaşadıkları şehirden keyif almaları için fırsat sunan gropfoni, müşterilerinin en iyi hizmeti aldıklarından emin olmak için, gizli müşteri yöntemini kullanıyor. www.grupfoni.com'da yer alan fırsatlar, müşteri olarak mekanlara giden grupfoni çalışanı tarafından değerlendiriliyor. Müşteri memnuniyetini garantilemek adına farklı yöntemler denemekten çekinmeyen grupfoni bünyesinde halen gizli müşteri olarak görev yapan 3 kişi çalışıyor.

Gizli müşteriler önce kuponsuz olarak mekana gidiyor ve mekanın grupfoni tarafından belirlenmiş olan kriterlere uyup uymadığına dair bir rapor hazırlıyorlar. Bu rapordan geçer not alan işletme, fırsattan yararlanan müşteri gibi gidilerek verilen hizmet kalitesi grupfoni için yeniden değerlendiriliyor. Değerlendirmede, müşteriye gösterilen ilgi, hizmet kalitesi, hijyen kurallarına dikkat, fiyat politikası gibi kriterlere dikkat ediliyor ve bu değerlendirmeden olumlu not alan firmalar ile işbirliğine devam ediliyor. Yüzde 90'a varan indirimlerle fırsat satın alan üyeler de böylece aldıkları hizmetten memnun kalarak hayal kırıklığı yaşamıyor.

Grupfoni Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Burak Hatipoğlu konuyla ilgili olarak bir açıklama yaparak, üyelerinin aldıkları hizmetten memnun kalmalarını son derece önemsediklerini ve üyelerden gelen yorumlar sayesinde nasıl ilerlemeleri gerektiklerine karar vererek doğru adımlar atmak için üyelerden gelen yorumları her gün tek tek okuduğunu söyledi. Hatipoğlu, grupfoni kuponlarını kullanan müşterilerin işletmelerde herhangi bir problem yaşamamaları için ilerleyen günlerde bu ekibi genişletmeyi planladıklarını da açıkladı.

Arşiv

Etiketler