FTD.com ve Groupon'un, 40 dolar için 20 dolar indirim kampanyasının, bildirilenden daha yüksek olması sebebiyle çok sayıda alıcı tarafından şikayet edilince bu kampanya kaldırıldı. Valentine's Day teklifini satın alanlar her şeyden önce üzgünlerdi, çünkü onlar kampanyanın sitesi olan FTD.com/groupon'a yönlendirildiler ve fiyatların teklif edilenden daha yüksek olduğunu gördüler.

Üç günlük kampanya Çarşamba gününe kadar devam etti ve online kullanıcılar Groupon foruma ellerindeki sanal bilgilerle girmek için zaman kaybetmediler. Grup-satın alma platformunun iletişim panosuna gelen bir yazı şöyleydi:

‘Bu Groupon dolandırıcı! FTD sitesine girerek kullanabileceğiniz kuponun bir düzine gül için 10 dolar indirime sahip olabileceğiniz yazıyor. Eğer siteye girerseniz, 10 dolar fazla olduğunu görürsünüz. Bu Groupon'un ayıbıdır.'

Groupon sözcüsü Julie Mossler, iki farklı sitenin tüketiciler arasında karışıklık yarattığını onayladı. Bir e-posta mesajı ile müşteri şikayetlerinin kontrolden çıktığını ve kampanyanın sona erdiğini belirtti.

Groupon bu konular üzerine FTD ile çalıştı ve şartlar kızgın müşterileri yatıştırmak için değiştirildi. Şu anda FTD.com'daki indirimli ürünlerde dahil, bütün ürünler için kuponlarını kullanabilirler. Aynı zamanda FTD, şikayetleri dinleme için, Groupon müşterilerine özel bir telefon hattı kurdu.

Bu talihsiz gelişme Groupon için çalkantılı bir haftaya sebep oldu. Chicago merkezli şirket, Pazar günü kendi Super Bowl reklamına karşı bir takım tüketici tarafından verilen ters tepkiyle kendini lekelenmiş buldu. Groupon CEO'su Andrew Mason yayınladığı blog yazısında televizyon reklamlarının rafa kaldırıldığını bildirdi.

Arşiv

Etiketler