Google'ın yeni online dergisi ‘Think Quarterly'nin ilk sayısı yayınlandı. 68 sayfalık dergi “Yoğun Dünyanızda Soluklanın” sloganıyla yayın hayatına başladı. Dergi detaylı bir yazım diline sahip ve Flash tabanlı zengin bir uygulama ile yayınlanıyor. Derginin tasarımı The Church of London' ajansına ait.
Derginin içeriğini ticari, kurumsal ve teknolojik konularda uzman olan bağımsız yazarlar ve katılımcılar oluşturuyor. The Guardian Datablog editörü Simon Rogers, WE magazin editörü Ulrike Reinhard gibi isimler bunlardan birkaçı. Dergide ayrıca Google yöneticileri ve teknoloji önderleriyle yapılan röportajlar da yer alıyor. İlk sayıda röportajı yayınlanan kişiler arasında Vodafone İngiltere CEO'su Guy Laurence, Google baş ekonomisti Hal Varian ve psikolog Peter Kruse da var.
Verileri ve bunların şirketlere olan etkilerini inceleyen Think Quarterly'nin sadece Google'ın merakı sonucunda mı yoksa şirketin gelecekte medya işine girme planlarının bir habercisi mi olduğunu söylemek henüz mümkün değil. Bu belirsizliğin nedeni şirketin bu yeni projeyi yayın ya da dergi şeklinde tarif etmemesi. Think Quarterly için web sitesinde Google tarafından yapılan tanımlama ‘kitap', Twitter'da ise ‘benzersiz iletişim aracı' olarak tanımlanıyor.