Google Adwords reklamları sayesinde, reklamlarınızın tıklanma sayısını, maliyetini kolayca takip edebilirsiniz. İsterseniz kendi hedef kitlenizi belirleyip, sadece o doğrultuda reklamlarınızı yayınlatırsınız. Daha detaylı anlatmak gerekirse Google Adwords da reklamlarınızın yayına hazırlanması şu şekilde gerçekleşiyor: önce anahtar kelimeleri belirliyorsunuz daha sonra yayınlatmak istediğiniz reklam metnine karar veriliyor, istediğiniz bölgeler seçiliyor ve reklamınız yayınlanmaya başlıyor. Bu şekilde hedef kitlenizin geri dönüşlerini google Adwords sayesinde kolaylıkla öğrenebiliyorsunuz.

Google Adwords reklamı ile hedef kitlenize internet üzerinden en hızlı şekilde ulaşırsınız. Nasıl mı? Arama potansiyelini en üst seviyeye çıkaran google arama motoru sayesinde firmanızın reklamlarını en uygun bütçeyle internet üzerinden yayınlatabilirsiniz. Bu sayede google adwords reklamlarınıza tıklayanlara para öder ve kaç kişinin reklamınıza tıkladığını kolayca anlarsınız. Anahtar kelimeleri nasıl seçmeliyiz? Google internet reklamcılığının en önemli kısmı burasıdır. Firmanızı ya da markanızı tanıtacak kelimeleri seçerken genel terimleri tercih etmemelisiniz. Sektörünüzle ilgili ama sizin ayrıcalığınız olan önemli birkaç kelimeyi kullanmalısınız. Mesela eğitim sektöründeyseniz ders, kurs gibi genel terimler işinize çok da yaramayabilir.

Google Adwords reklamcılığının bir diğer önemli kısmı da yayınlatacağınız reklam metnidir. Bu kısma yazılanlar firmanızı, kampanyalarınızı ve markanızı aydınlatıcı şekilde anlatmalıdır. Reklam metinleri ilgi çekici ve hedef kitlenizi etkileyici olmalıdır. Google Adwords reklamları sayesinde bir çok seçeneğe sahip oluyorsunuz ama bunu en akılcı şekilde kullanmak sizin elinizde. Google Adwords reklamlarında günlük bütçenizi belirleyip, dilediğiniz gün kadar yayınlatabilirsiniz. Google adwords reklamları sayesinde ister satış yapın, ister kampanyalarınızı haber verin, isterseniz de bilinirliliğinizi arttırın. Google adwords reklamları, hedef kitlenize, sizi en kolay ve en hızlı şekilde ulaştırır. Seçtiğiniz anahtar kelimeler sayesinde aynı sektörde bulunduğunuz firmaların arasından sıyrılıp ilk sıralarda yer alabilirsiniz. İnternet çağının hüküm sürdüğü günümüzde, en çok tercih edilen arama motoru google, sizin için, sizin reklamınızı yapar.

Google arama motorunda ilk sayfada çıkmak her zaman daha avantajlıdır. 16 milyon internet kullanıcısının olduğu ülkemizde, internetten reklam yapmanın ne kadar avantajlı olduğunu bu sayede görebiliyoruz. Belki de planladığınız satış hedeflerine, istenilenden kısa sürede ulaşacaksınız.

Yapılan araştırmalara göre Türkiye de internet reklamcılığına 2006 yılında 40 milyon dolar harcanırken, 2011 yılında bu rakamın 200 milyon dolara yaklaşacağı tahmin ediliyor. Günümüzde gazete, radyo ve televizyon gibi kitle iletişim araçlarının reklamları yerine internet reklamcılığının tercih edilmesinin en büyük sebebi: düşük maliyet ve hızlı sonuçtur. Google reklamları sayesinde firmalar istedikleri sonuçları almakta ve bu yüzen Google internet reklamcılığına talep gittikçe büyümektedir.

Google adwords reklamları sayesinde, siz de firmanızı internet aleminde, en iyi şekilde tanıtabilirsiniz. Hem de google reklamları için bütçenizden çok fazla harcamanıza gerek yoktur. İnternet reklamları sayesinde daha fazla insana ulaşır ve daha fazla kazanmaya başlarsınız. Firmanızı tanıtmanın en etkili ve en hızlı yolu google adwords reklamlarıdır.

Araştırmalara göre Türkiye, internet üzerinden en çok alışveriş yapan 3.ülke olmuş. İnsanlar artık tüm ihtiyaçlarını internet üzerinden aramakta ve internet üzerinden araştırmaktadır. Firmanızın tanınırlığı arttırmanın ve hedef kitlenize ulaşmanın en hızlı yolu Google reklamlarıdır. Reklamınızın internet üzerinden tıklanma sayısı kadar para öder, böylece ulaştığınız insan sayısının ne kadar olduğunu rahatlıkla görebilirsiniz.

Google'da bir diğer reklam yöntemi de şu şekildedir: Google reklamları sayesinde reklamlarınızı görüntüleyen kitle, anahtar kelimelerinizdeki bilgilerle eşleşen resim, video gibi materyalleri de, internet sitesi sayfasında görür. Sadece bilgi toplamak ya da araştırmak için, anahtar kelimeniz arama motoruna yazıldığında, onunla eşleşen resimleri görüp, tıklaması sayesinde, kişi araştırdığı nesneyi satın alabilir. Örneğin; cep telefonlarıyla ilgili bir araştırma yapan kullanıcı, internet sitesinde cep telefonu satıcılarının görüntülü reklamlarını görüp, reklama tıklayabilir. Bu sayede şirketler satış oranlarını ve internet sitelerinin tanıtımını arttırabilirler. Görüntülü reklamlar sayesinde 100 ü aşkın ülkede reklamlarınızı görüntüleyen bir kitleye ulaşırsınız. Üstelik google adwords reklamlarıyla çalışıyorsanız, görüntülü reklamlarınız için hiçbir ek ücret ödemezsiniz.  

Arşiv

Etiketler