Google AdMob'dan gelen kazançlarını finanse etti. Birleşik Devletler Federal Ticaret Komisyonundan aldıkları müsaade ile, 750 milyon Amerikan Dolarlık kısmını firmaya tahsis etti. Böylece AdMob Şimdiden Google servisiyle birleşmeye hazır olmuş oldu.

Google ürün yönetimi başkan yardımcısı Susan Wojcicki, firmaya ait blog yazısında konuya açıklık getirdi. Mobil reklamcılığın günümüzde müşteriler ile partnerlerinin stratejilerinden daha büyük olduğunun çok açık olduğunu, böyle bir birleşme sayesinde mobil reklamcılığın işlerinin merkezi bir parça durumuna geleceğini söyledi.

Süren bu yatırıma endeksli rekabet ortamında Teknolojilerini bir araya getirmeyi planladıklarını, mobil web siteleri ve mobil uygulamalarda yenilik içeren bir çözüm olacağını düşündükleri AdMob'un reklamcılık aramalarının uzmanları ve kaynaklarıyla yapılacağını belirtti. Bununla beraber Susan Wojcicki, Google'ın mobil aramasının geçen 24 ay boyunca yüzde 500 geliştiğini bu senenin ilk çeyreğinde yapılmış olan Smartphone aramasının geçen senenin son çeyreğinde olandan yüzde 62 daha fazla geliştiğini ifade etti.  

Arşiv

Etiketler