Google Benim İşletmem Hesabınız için 5 Önemli Tavsiye

Google Benim İşletmem hesabınızı oluşturduktan sonra bazı belli başlı detaylara dikkat etmeniz gerekebilir Hesabınızı optimize ederek bu hesabınız ile daha verimli çalışmalar sergilemeye başlayabilirsiniz. Doldurmanız gereken hayati bilgiler ile dolu olan Google Benim İşletmem hesabınızı yanlış şekilde oluşturduğunuz zaman yerel SEO çalışmalarınızı da olumsuz yönde etkileyebilirsiniz. Bunun için aşağıdaki detayları göz önünde bulundurmanız tavsiye edilmektedir.

Eksik Bilgileri Doldurun

Benim İşletmem hesabınızı oluşturmak SEO açısından tek başına yeterli değildir. Bu sebeple, işletmenize ait olan bütün bilgilerinizi eksiksiz bir biçimde oluşturmanız gerekmektedir. Adres, çalışma saati, telefon, fotoğraf, sokak görünümü ve yol tarifi bilgilerinizi girmeniz son derece önemlidir. Bu detayları eksik bıraktığınız zaman müşterilerinizi de kaybetmeye başlayabilirsiniz. 

Yanlış Bilgilerden Uzak Durun

My Business hesabınıza yanlış bilgiler eklediğiniz zaman potansiyel müşterilerinizin büyük bir kısmını rakiplerinize kaptırabilirsiniz. Çalışma saati, internet sitesi, adres ve iletişim bilgilerinin tamamını doğru şekilde doldurmalısınız. Ufak bir hatadan dolayı kitlenizin farklı firmalara gitmesine yol açabilirsiniz.

Harita Pimleri

Harita pimleri, Google Benim İşletmem hesapları tarafından göz ardı edilmektedir. İşletmenizi ziyaret etmek isteyen müşterileriniz harita pimlerinde yer almıyorsa yanlış bir konuma gidebilirler. Bu durum aynı zamanda müşterilerinizin işletmenizi ziyaret etmesinden vazgeçmesine de sebep olabilir.

Fotoğraf ve Görsel Çalışmaları

Fotoğraflar, harita pimleri kadar önemlidir. İşletme hesabınıza, işletmenizi gösteren fotoğrafları eklemeyi asla ihmal etmemelisiniz. İşletmenizi iyi bir şekilde görsel olarak temsil etmek istiyorsanız iç ve dış fotoğraflar eklemelisiniz. Farklı açılardan çekilmiş en az 5 fotoğraf eklemeniz tavsiye edilmektedir. Müşterilerinizi memnun edebilmek için dış sokak görüntüsünün yer aldığı fotoğrafları da mutlaka eklemelisiniz.

Yorumlar

Yorumlar, müşterilerin sizin hakkınızdaki bilgileri ortaya koyabilmelerini sağlar. Bu yorumlar aynı zamanda işletmeniz hakkında fikri olmayan kişileri de etkiler. Yorumları cevapsız bırakmadığınız zaman daha samimi bir imaj oluşturabilirsiniz. Müşterileriniz ile yorumlar üzerinden iletişime geçerek onların sorunlarına da çözüm üretebilirsiniz. Böylelikle sizi hiç tanımayan bir kişi yorumları okuyarak hakkınızda olumlu şekilde düşünmeye başlayabilir.

Arşiv