Google bir açıklama yaparak, Gmail için reklam stratejisini açıkladı. Şirket açıklamada Gmail reklamlarının kalitesinin artacağını ve kullanıcılara ilgi duydukları konularla daha uygun reklamlar gönderileceğini belirtti.
Şirket teknik konularla ilgili olarak çok bilgi vermemiş olsa da, son dönemde Gmail'de kullanılan ‘Priority Box' adı verilen teknikle reklam kalitesinin arttırılacağını söyledi. Priority Box, e-postaları önemlerine göre ayırmaya olanak sağlayan bir teknik.
Reklam programı şu anda test amaçlı olarak küçük bir gruba uygulanıyor ancak ilerleyen dönemde geliştirilerek kullanıcı kitlesinin genişletilmesi bekleniyor.
Google açıklamasında bir noktanın da altını çizerek, Gmail reklamlarının otomatik gönderildiğini, kullanıcıların bilgi ya da mesajlarının reklamcılarla kullanılmadığını da tekrarladı.