Online alışverişin kalbi Gittigidiyor, yenilenen logosuyla tüketicisinin karşısına çıktı. Yeni logosu ve “her an yeni” mottosunu kullanıcılarına tanıtmak isteyen şirket, ilginç bir reklam filmine de imza attı.

Türkiye'de ilk kez denenen ‘stop motion' yöntemiyle reklamını çeken Gittigidiyor, 60 kişilik bir ekibin 3 gün süren çalışmalarıyla reklam filmini tamamladı. 250 ürünün kullanıldığı reklam filminin her saniyesi için 20 kare fotoğraf kullanıldı. Tüm film için 1000 kare fotoğrafın kullanıldığı reklamın müziğini Yasemin Mori seslendirdi.

Gittigidiyor'un artı şeklindeki yeni logosu için konuşan Genel Müdür Cenk Angın, alıcılar ve satıcılar arasında bağ kurduklarını böylece insanların hayatlarına artı kattıklarını düşündükleri için yeni logoyu artı şeklinde tasarladıklarını söyledi.  

Arşiv

Etiketler