Dünyaca ünlü şarkıcı ve oyuncu Jennifer Lopez, televizyon, yazılı basın ve sosyal medyada yayınlanacak reklamlarında yer almak üzere Procter & Gamble tarafından üretilen Gillette Venüs ile anlaştı. Aynı zamanda markanın global elçisi sıfatıyla da çalışacak olan Lopez, markanın “İçindeki Tanrıçayı Ortaya Çıkar” sloganını kullanıcılara ulaştıracak. Kampanya kapsamında kullanılmaz üzere ünlü Venüs parçası da şarkıcı tarafından yeniden yorumlandı.

Ürünün Goddess Center (Tanrıça Merkezi) olarak adlandırılan web sitesinde de kadınlar katılacakları interaktif kampanyada kendi tanrıçalık hikayelerini paylaşmaya davet ediliyor. Anlatılan her hikaye için Venüs Tanrıça Eğitim Fonu'na $1 bağış yapılmış olacak.

Arşiv

Etiketler