First, yeni ürünü First Sensations Mega Mystery'yi eğlenceli bir kampanya ile tanıtıyor. “Tadı tahmin edilemeyen sakız” Mini Cooper çekilişi ve televizyon reklamlarında da ekrana gelen Büyükanne ile pazara sunulan sakız, 18-25 yaş arası genç, eğlenmeyi seven, sosyal medyada etkin tüketicileri hedef alıyor.

Aynı zamanda Facebook'ta da yürütülen “First Sensations'ın Yeni Tadını Tahmin Etmeye Hazır mısınız?” adını taşıyan lansman kampanyasında, kullanıcılar facebook.com/firstsakiz sayfasında yeni ürünün tadını tahmin etmeye çalışıyorlar. Doğru tahminler arasında yapılacak olan çekilişle bir kişi de Mini Cooper kazanacak. Sitede muzur büyükanne de tahminatörle kullanıcıların tahminlerini paylaşmalarını engellemek üzere yerini aldı. First Sensations Mega Mystery'nin reklam filminde de, sakızın tadını söylemek isteyenleri eğlenceli bir şekilde engelleyen büyükanneler yer alacak.

Arşiv

Etiketler