28 Haziran Financial Times Gazetesi'nde Türkiye Reklam sektörü ile ilgili bir haber yayınlandı. İlgili haberde Michael Kuser, Türkiye reklam sektörünün diğer ülkelere nazaran küçük olmasına rağmen, özellikle İstanbul'da küresel çapta çok kaliteli reklam işlerinin yapıldığını belirtiyor.

Gazete haberinde, Pemra Ataç, Mutena Sezgin, Burcu Tokatlı'nın kurmuş olduğu Daniska'dan söz edilmiş ve firmanın müdürü Sezgin'in “ bizim gibi küçük kuruluşların yaratıcı olması lazım” sözlerine yer veriyor. Sezgin'in firmayı geleneksel turşu dükkânına benzettiklerini söylediği, yılbaşlarında müşterilerine birer kavanoz turşu gönderdiklerini, turşular ile reklam arasında benzerlik olduğunu belirttiğini yazıyor.

Haberde Sezgin;“Sarımsakların tek dişiye turşunun tüm rengi değişebilir, reklamda da küçük bir fikir firmanın tüm görüntüsünü değiştirebilir. “ açıklamasını yapmış. Aynı haberde Hürriyet Gazetesinin reklam gelirinden de söz edilerek, hem gazetenin hem de internet sitelerindeki reklam gelirlerinin iyi olduğunu, bir önceki seneye göre %23 oranında arttığını söylüyor.  

Arşiv

Etiketler