Financial Times, reklamlarda ölçüm ve fiyatlandırma birimi olarak kullandığı görüntülenme süresini (cost-per-hour/CPH) beta sürümünden çıkararak reklam stratejisinin daha büyük bir kısmına yaymaya başlıyor. Daha önce yazdığımız üzere, geçtiğimiz Eylül ayında Financial Times reklam görüntüleme veya tıklama sayısını baz alan kampanyalara alternatif olarak, içeriğin görüntülenme süresini bir birim olarak almaya başlamıştı. Financial Times bu konuda, "dikkat"in daha doğru bir ölçüm ve değerlendirme birimi olduğunu düşünen Chartbeat adlı firmayla çalışıyor.

Deneme süresi boyunca FT.com'dan zaman satın alarak formatı deneyen 10 şirket arasında BP, iShares ve IBM bulunuyor. FT.com, yalnızca 5 saniyeden fazla görüntülenen reklamlar için reklamverenlerden ücret alacak.  

Arşiv

Etiketler