\"fiat

FIAT reklam kampanyalarında internete mecrasına verdiği önemi bu sefer Doblo ile devam ettiriyor. FIAT özellikle facebook gibi sosyal medya sitelerini kullanarak geniş kitlelere hitap etmeyi amaçlıyor, aynı zamanda sosyal medya siteleri yardımıyla kendi reklam kampanyaları üzerinde bir etkileşim yaratarak reklamlarının etkinliğini arttırmayı hedefliyor. Daha önce FIAT Bravo için farklı bir kampanya düzenlenmişti, bu kampanyada yine kullanıcılar kampanyaya ait siteyi kullanarak facebook üzerinden etkileşimde bulunarak katılım göstermişlerdi.

Doblo ile ilgili reklam kampanyasında, katılımcılar kampanya sitesini kullanarak facebook üzerinden aile fotoğraflarını yüklüyorlar. Yüklenen fotoğraflarda en az 5 aile bireyinin etiketlenmiş olması gerekiyor, yarışmada en fazla aile bireyine sahip fotoğraflar arasından oylama usulü bir seçim yapılacak. En fazla oy toplayan fotoğraf sahibi yarışmayı kazanarak, FIAT'ın Doblo için düzenleyeceği reklam kampanyasında yer almaya hak kazanacaklar.

Son katılım tarihi 06.Eylül.2010 olan “Türkiye'nin Geniş Aileleri” reklam kampanyası Pure New Media ve Ajans Yirmiyedi tarafından yürütülüyor.

www.turkiyedengenisaileler.com

Arşiv

Etiketler