Nisan – haziran aylarında yaklaşık 42 ilin dolaşılacağı yol macerası Fiat Roadshow 2011 etkinliği Think Experiential ile gerçekleştiriliyor. Fiat geleneksel hale gelen etkinliği kapsamında yenilenen ve gelişen teknolojik özelliklerini tüketicilerle buluşturuyor.

Fiat'ın binek ve ticari araçlarını tüketicilerle buluşturacak olan Fiat Roadshow 2011'in içerik ve konsepti Think Experiential tarafından tasarlandı. Etkinlik kapsamında, test sürüşleri, hediye çarkı, karikatürist gibi aktivitelerin yanında ziyaretçilerin dileklerini yazıp asabilecekleri bir de Dilek Ağacı var. Fiat Roadshow 2011 çocukları da unutmadı. Geleceğin sürücüleri kurulan parkurlarda Fiat 500 akili arabalarla eğitmenlerden trafik kuralları eğitimi alıyorlar.

Fiat Roadshow Fiat markasının imaj ve bilinirliğini tüketicilerin bizzat deneyimleyerek bilgi sahibi olmalarını sağlayarak arttırmayı hedefliyor.

Arşiv

Etiketler