Sosyal medyanın en çok bilinen ve kullanılan mecrası Facebook üzerinde Türkiye'den Amerika ve Kanada'ya kadar pek çok farklı yerel sayfası bulunan Fiat, 14 Şubat sevgililer günü'nde global sayfası olan Fiat'da 100 bin üye sayısına ulaştı. Üyeler arasında pek çok farklı ülkeden Fiat Hayranı var. 100 bin üye şerefine www.facebook.com/fiat sayfasında kullanıcıların indirebileceği birçok duvarkağıdı hazırlandı. Duvarkağıtları arasında Andy Warhol stili Pop Art çalışmaları da yer alıyor.
Fiat otomotiv sektörünün sosyal mecrayı en etkin kullanan markalarından birisi. Fiat 500 model lansmanını sosyal medyada başlatmasının yanı sıra, Brezilya'da da Fiat FCC III konsepti yine sosyal medya kullanılarak şekillendirildi. Bu çalışmaya 1.5 milyondan fazla kişi, 40 ülkeden, 10bin kayıtlı fikri değerlendirdi. Türkiye'de uygulanan Kendi Fiat Fiorino'nu Yarat projesi de oldukça ilgi çeken bir dijital proje olmuştu. Fiat'ın son dijital platfom uygulaması ise www.fiat2011takvimi.com adresinde yürütülen çalışma. Fiat 500C ve Fiat Bravo gibi farklı modellerin yanında poz veren mankenlerin fotoğraflanıp kişisel 2011 takvimi oluşturulmasına olanak tanıyan uygulama, kişilere Twitter ve Facebook üzerinde takvimlerini paylaşma imkanı da veriyor.