Facebook, firmaların bütün ürünlerinin reklamını kataloga benzeyen bir biçimde yapmalarını sağlayan Ürün Reklamları özelliğini kullanıma sundu. Özelliğe, her tür cihazdan erişilebiliyor.
Facebook, hem çok fazla reklamla kullanıcıları rahatsız etmemek hem de reklamların satışa dönüşüm oranını artırmak için, bu reklamların çok yüksek derecede hedeflenebilir ve ayarlanabilir biçimde olmasını sağlayacak. Firmalar ayrıca, başka kullanıcılar tarafından görüntülenen veya çok satan ürünleri ön plana çıkarabilecek. Tahminlere göre, burada görülecek reklamların büyük kısmı, doğrudan tepki reklamları olacak.
Firmalar, resmi websitelerini ziyaret eden veya uygulamalarını kullanan kullanıcıları otomatik olarak hedefleyebilecekler. Yeni özellik ayrıca lokasyon ve ilgi alanı bazında hedeflemeye de olanak sağlayacak. Reklam sistemi, ürünler stokta kalmadığında otomatik olarak kapanacak.