Reklam yapmak için Facebook'u kullanan reklamveren sayısının 2 milyonu aştığını açıklayan Facebook, reklamverenlerin her zaman ve her yerde reklamlarıyla ilgilenebilmesi için bir mobil reklam yönetimi uygulaması hazırladı. Firma, 800.000'den fazla reklamverenin ayda en az bir kere mobil reklam yönetim platformunu kullandığını ve reklam yönetim uygulamasını da bu veriyi göz önüne alarak kullanıma sunduğunu açıkladı.
Uygulama, şimdilik sadece ABD'de kullanılabilse de, birkaç hafta içinde diğer ülkelerde de kullanılabilecek. Uygulama şimdilik sadece iOS cihazlarında kullanılabiliyor. 2015'in ilerleyen aylarında Android kullanıcıları da bu uygulamadan faydalanabilecek.
Reklamverenler, mobil uygulama aracılığıyla reklam performansını takip edebilecek, reklam ve reklam bütçesi güncelleyebilecek ve reklam hazırlayabilecek.