Dijital reklam ajansları daha önce şirketlere ya da büyük markalara küçük siteler hazırlıyorken, şimdilerde Facebook sayfalarında çalışıyorlar. Tüm kampanyalarını ve yeniliklerini sürekli güncelleyebildikleri Facebook sayfaları artık firmanın web sitesinden daha etkili görülüyor.

Şirketler Facebook sayfalarından, kullanıcılara daha hızlı ulaşabildikleri gibi aynı zamanda kendi internet sitelerine de yönlendirebiliyor. Bu durum hem Facebook'un çok iyi işler başardığını hem de firmaların Facebook üzerinden aldıkları geri dönüşlerin çok etkili olduğunu gösteriyor. Kullanıcılar artık birkaç sabit bilginin olduğu web siteleri yerine, güncel bilgilerin, yarışmaların ya da videoların olduğu bir sayfayı ziyaret etmeyi daha kullanışlı buldukları için midir bilinmez ama Facebook sayfaları yavaş yavaş web sitelerinin işlevini öldürüyor gibi görünmekte.

Tüm marka ya da firmaların her geçen gün sosyal medyada yer aldığını gördükçe, ülkemizde sosyal medyanın avantajlarını kullanan geniş bir kitle olduğu anlaşılıyor.  

Arşiv

Etiketler