Facebook, reklamverenlere, reklamlarının içerikle ne derece ilgili olduğunu söyleyecek. Reklamverenler, Facebook'un kendilerine 10 üzerinden verdiği puanı görebilecek ve reklamlarını içeriğe daha uygun hale getirebilecek. Böylece, hem reklamın performansı artmış hem de reklam fiyatı düşmüş olacak.

Facebook, reklamlara uygunluk puanı verirken, hedef kitlesinin reklama ne tür bir tepki verdiğini ölçecek. Olumlu tepkiler, video görüntülenme, paylaşım ve tıklanma sayısı olarak düşünülürken; olumsuz tepkiler de reklamın ekranın kenarına saklanması için yapılan tıklamalar ve reklamın spam olarak bildirilmesi gibi tepkileri kapsıyor. Facebook, reklama sitede 500 kere yer verdikten sonra reklamın uygunluğunu puanlamaya başlayacak ve verdiği puanı da zaman içinde güncelleyecek.

Arşiv

Etiketler