Facebooki Mobile Interactive Group (MIG) arasında televizyon izleyicilerine Facebook kredilerini kullanarak gerçek zamanlı oylama yapma olanağı sunan anlaşma imzalandı. MIG tarafından Ocak ayında kullanıma sunulan “Interaktif Yayıncılık Platformu”na entegre edilen Facebook uygulaması kullanıcılara yayınlanan programları takip etme ve oylama olanağı sunuyor. Platforma hem web sayfasından hem de akıllı telefonlar üzerinden ulaşmak mümkün.

MIG reklam direktörü Rob Weisz de konuyla ilgili bir açıklama yaparak bu entegrasyonun yapımcılar ve prodüksiyon şirketleri açısından sadık ve güvenilir bir yöntem olduğunu belirtti. Weisz ayrıca uluslararası yapımcılar ile de görüşmelerin devam ettiğini, yakında Avrupa prime time kuşağında yer alan programlarla ilgili gelişmelerin açıklanacağını da söyledi.

Sistem, Facebook hayran sayfası üzerinden, kullanıcıların programlara kredilerini kullanarak oy gönderebilmesine olanak sağlıyor. Sistemin ilerleyen dönemde SMS ile gerçekleşen oylamaların önüne geçeceği öngörüsünde bulunuluyor.

Arşiv

Etiketler