Etinin bir bilmecem var çocuklar cıngılı en küçükten en büyüğe herkesin hafızasından silinmeyen bir reklamdır. 2007 senesinde de “Mutluluk iki parmağının arasında” reklam temasını yeni hazırladığı tanıtım filminde konu ederek Türkiye'nin hayatına mutluluk eklemeye devam ediyor. ETİ markası, bu temayı, küçük mutlulukların insan hayatı için önemli olduğu gerçeğinden yola çıkıyor. Kampanyanın bu yılkı tasarımında ETİ ürünlerinin herkesin yaşamında küçük mutluluklar eklediği anları gösterilmekte.
ETİ'nin reklamın müziğini ünlü söz ve besteci Şehrazat, reklamda kullanılmak üzere onlara özel bir şarkı yaptı. Şehrazat imzası taşıyan ilk reklam cıngıl aranjmanını da Emre Irmak düzenledi. Şarkıyı okuyan ise, daha önce Ajda Pekkan ve Yalın'ın vokalisti olan Zeynep Doruk seslendirmekte. Yaşamın içinde ki doğal mutlulukların anlatılması hedeflendiği için, tanıtım filminde doğal oyuncular kullanıldı. Yani daha önce oyunculuk deneyimleri olmayan kişiler rol aldı. Türkiye'nin farklı yerlerinden, farklı yaşlardan kişileri içeren cast çalışıldı.
Uzun çalışmaların sonucunda, sıcak bir gülümsemeye sahip olan, mutluluğu hisseden ve hissettiren cast çalışmalar yapıldı. 75 kişinin rol aldığı tanıtım filminde, film ve fotoğraf çekimleri sırasında 70 kişi görev yaptı. Doğal çekimlerin yapılabilmesi için, günlük hayatta gördüğümüz yerlerde çekildi. Çekim yerleri de; Eyüp, Balat sahil yolu, Eminönü Meydanı, İstanbul Erkek Lisesi ve Zekeriyaköy oldu. ETİ'nin tanıtım filmlerinin açık hava araçlarına uygulanacak olanlarda da; Eti Browni İntense-Demet Evgar, Eti Elbette-Tayfun Talipoğlu, Eti Benimo-Naz Elmas markalarını temsil etti. 7 gün süren çekimlerde fotoğrafları, Rpresenter şirketinin fotoğrafçısı Gökhan Ertem yaptı